Game, تکنولوژی

تاریخ برگزاری شوکیس Ubisoft Forward اعلام شد

Ubisoft Forward Poster

اگرچه نمایشگاه E3 به خاطره‌ها پیوست، اما گیمرها هنوز می‌توانند منتظر رویدادهای هیجان‌انگیز دیگری در ماه ژوئن باشند. در گذشته، برگزاری رویدادهایی مانند Xbox Games Showcase و Summer Game Fest در ماه ژوئن ۲۰۲۴ تأیید شده بود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی‌ها، نام دیگری به این فهرست اضافه شده است.
شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که برای برگزاری رویداد Ubisoft Forward به‌صورت زنده از لس‌آنجلس در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. این ناشر فرانسوی اعلام کرده است که در این رویداد، اطلاعات بیشتری از بازی‌های آینده و به‌روزرسانی‌های آثار فعلی را به اشتراک خواهد گذاشت، اما جزئیات بیشتری اعلام نشده است.
احتمالاً شرکت Ubisoft در این رویداد به‌طور کامل از بازی Assassin’s Creed Codename Red رونمایی خواهد کرد. در گذشته، شرکت یوبیسافت اعلام کرده بود که این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز را پیش از آوریل ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که این نسخه برای انتشار در پاییز ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.
بازی Star Wars Outlaws نیز یکی از آثاری است که برای انتشار در سال جاری آماده می‌شود. این بازی اکشن ماجراجویی جهان‌باز استودیو Massive Entertainment برنامه‌ریزی شده است و قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. هرچند، شایعه‌هایی درباره عرضه این نسخه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به گوش می‌رسد، بنابراین احتمالاً فاصله زیادی تا انتشار آن نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *