Game

بازی Hollow Knight: Silksong در فروشگاه ایکس باکس موجود شد.

Hollow Knight: Silksong Poster

بازی Hollow Knight: Silksong اکنون به فروشگاه ایکس باکس اضافه شد و کاربران می‌توانند آن را در لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه نمایند.

بازی Hollow Knight: Silksong یکی از مورد انتظارترین آثار است که طرفداران آن را از پنج سال پیش منتظر تجربه کردن بودند. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما احتمالاً در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد.
در آخرین اخبار بازی، مشخص شد که صفحه بازی Hollow Knight: Silksong در فروشگاه ایکس باکس راه‌اندازی شده است. در حال حاضر، کاربران ایکس باکس سری X | S و ایکس باکس وان می‌توانند این بازی پلتفرمر مترویدوانیا را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند. این صفحه از مدت‌ها قبل در فروشگاه پلی استیشن، eShop و استیم در دسترس بود و اکنون همه گیمرها می‌توانند بازی را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنند.
بازی Hollow Knight: Silksong آخرین بار در رویداد Xbox Game Showcase ماه ژوئن ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شد. با فاصله کوتاهی، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این بازی قبل از ماه ژوئن ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. با این حال، متیو گریفین، نماینده بازاریابی و فروش تیم چری در ماه مه ۲۰۲۳ اعلام کرد که این بازی با تأخیر مواجه شده است و فرآیند توسعه آن همچنان ادامه دارد. از آن زمان به بعد، هیچ اطلاعات دیگری از این بازی به طرفداران ارائه نشده است.
بازی Hollow Knight: Silksong در زمان عرضه برای کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X | S، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. همچنین، کاربران سرویس اشتراکی گیم پس نیز می‌توانند بدون هزینه اضافی از روز اول عرضه بازی لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *