Game, تکنولوژی

آگاهی کامل رمدی از چالش‌های ساخت بازی‌های چندنفره

Remedy Entertainment Poster

توماس پوها، مدیر ارتباطات رمدی، به طور کامل آگاهی دارد که استودیوی بازی‌سازی از چالش‌های توسعه بازی‌های چندنفره کو-آپ مانند Condor آگاه است.

استودیو Remedy Entertainment با انتشار Alan Wake 2 به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. این توسعه‌دهنده در حال حاضر روی بسته‌های الحاقی Alan Wake 2، دنباله بازی Control و ریمیک Max Payne کار می‌کند. همچنین، Remedy در حال توسعه بازی چندنفره Condor است (که با Kestrel اشتباه نشود).
با توجه به موفقیت‌های بازی Helldivers 2، می‌توان گفت که آثار کو-آپ مولتی‌پلیر شانس خوبی برای موفقیت دارند. اما با نگاهی به عملکرد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، مشخص است که ریسک توسعه چنین بازی‌هایی نیز وجود دارد. توماس پوها، مدیر ارتباطات Remedy، اخیراً در یک توئیت به این موضوع اشاره کرد و اظهار کرد که استودیو آگاه به چالش‌های توسعه بازی‌های کو-آپ چندنفره است.
پوها افزود: “باید پذیرفت که همیشه نمی‌توان برای همه چیز برنامه‌ریزی کرد؛ باید با شرایط کنار آمد. عرضه هر یک از بازی‌ها به نظر یک معجزه کوچک می‌رسد.” او همچنین تصدیق کرد که این کار می‌تواند تجربه‌ای خوب برای Remedy باشد، حتی اگر به موفقیت بزرگی نرسد.
بازی Condor یک اسپین-آف برای Control است که در Oldest House رخ می‌دهد و بازیکنان باید برای بازپس‌گیری کنترل این مکان از دست Hiss تلاش کنند. این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی Northlight توسط استودیو Remedy توسعه یافته و برای Xbox Series X|S، PlayStation 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. Remedy اعلام کرده که این بازی چندنفره در سال جاری وارد مرحله اصلی تولید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *