تکنولوژی

اولین گوشی با پشتیبانی از فناوری 5.5G به طور رسمی عرضه شد

The-Oppo-Find-X7-Ultra-Satellite-Version-could-charge-differently-from-the-standard-model.jpg

اولین گوشی که از فناوری 5.5G بهره می‌برد و هم از سیستم ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند رسما روانه بازار شد.

امروز، اوپو به فروش گوشی Find X7 Ultra Satellite Edition در چین پرداخت. این مدل از گوشی Find X7 Ultra، اولین گوشی جهان است که از شبکه 5.5G پشتیبانی می‌کند و از سیستم ارتباط ماهواره‌ای برخوردار است. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق ماهواره تماس برقرار کنند و پیام ارسال کنند.
قیمت گوشی جدید اوپو Find X7 Ultra Satellite Edition ۷٬۴۹۹ یوان (حدود ۱٬۰۳۶ دلار) اعلام شده است. این نسخه ویژه از گوشی Find X7 Ultra با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در سه رنگ آبی، قهوه‌ای و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.

شبکه 5.5G دارای بهبودهای چشمگیر نسبت به 5G است؛ از جمله سرعت بالاتر و تأخیر کمتر که دانلود سریع‌تر و پخش بدون وقفه محتوا هنگام تماشای آنلاین را فراهم می‌کند. علاوه بر پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای و شبکه 5.5G، سایر مشخصات Find X7 Ultra Satellite Edition با نسخه عادی یکسان است.

گوشی Oppo مدل Find X7 Ultra با صفحه نمایش 6.82 اینچی OLED با لبه‌های خمیده، وضوح 3168 در 1440 پیکسل و نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز به همراه پردازنده Snapdragon 888 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 100 وات عرضه شده است.
این گوشی Oppo Find X7 Ultra با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی بهترین دوربین‌ها را داراست، که یکی از آن‌ها از حسگر جدید دومین نسل سونی استفاده می‌کند و با دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *