تکنولوژی

بازی Star Wars Outlaws فاصله زیادی تا عرضه ندارد

star wars outlaws

مدتی پیش، بازی Star Wars Outlaws توسط استودیو مسیو اینترتینمنت در کره جنوبی و استرالیا رده‌بندی سنی دریافت کرد و اخبار تازه‌تر نشان می‌دهد که این بازی در برزیل نیز رده‌بندی سنی شده است. یوبیسافت همچنین اعلام کرده است که در ماه ژوئن رویداد Ubisoft Forward جدیدی برگزار خواهد کرد و احتمالاً زمان عرضه این بازی را اعلام خواهد کرد.
همانطور که رده‌بندی سنی Star Wars Outlaws در برزیل اشاره می‌کند، این بازی به دلیل محتوای خشونت‌آمیز، به کودکان زیر ۱۴ سال توصیه نمی‌شود. این موضوع قابل توجه است زیرا این بازی دریافت رده سنی T (مناسب برای افراد بالای ۱۳ سال) از سازمان ESRB شده است. همچنین، سازمان رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی، این بازی را مناسب برای سنین 19+ دانسته است که معادل درجه M (جوانان) سازمان ESRB است.
بازی Star Wars Outlaws در حال توسعه برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر است. داستان این بازی بین The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه می‌زند) و Return of the Jedi (بازگشت جدای) رخ می‌دهد و بر روی ماجراهای یک یاغی به نام کی وس تمرکز دارد که سرقت بزرگی را در منطقه Outer Rim انجام می‌دهد. برخی منابع ادعا می‌کنند که این بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *